How to Launch a Brand Titelbild

How to Launch a Brand

Your Step-by-Step Guide to Crafting a Brand: From Positioning to Naming and Brand Identity

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

How to Launch a Brand

Von: Fabian Geyrhalter
Gesprochen von: Chris Brinkley
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

This audiobook will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up:

  • Step One (Chapter One): Create a brand platform
  • Step Two (Chapter Two): Devise a brand name
  • Step Three (Chapter Three): Design your brand's identity
  • Step Four (Chapter Four): Craft your brand atmosphere touch points

Most entrepreneurs, even seasoned brand managers, launch first and then work on slowly transforming the new offering into a brand. A logical progression, I would agree. After all, how can you possibly launch as a brand if you don't have any customers or marketing outreach and - obviously, since you just launched a new offering - you have no legacy or advocates?

The simple answer is by design. Design relates to the systematic process you have to adhere to, which is likely the primary reason you have sought to listen to this book. In addition though, design truly holds the key to the success of your new brand. It will set your offering apart to look, feel, and sound like a brand at the time of launch, as opposed to something that might or might not have the power to eventually turn into a brand. This audiobook will teach you how to launch your brand by design.

I share expert insights based on two decades of professional experience transforming new product and service ventures from ideation phases to tangible brand realities. Each of the key phases of preparing for a brand launch are broken down into practical guidelines designed to help you make the right branding decisions along the way.

©2016 Fabian Geyrhalter (P)2016 Fabian Geyrhalter
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Kunst Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu How to Launch a Brand

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    1
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    1

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    1 out of 5 stars
  • Sprecher
    3 out of 5 stars
  • Geschichte
    1 out of 5 stars

Doesn't work as an audiobook

It's a bit ironic that the contents deal with focusing on the customer when the author seems to have missed that point completely when transferring his book to another medium. Imagine someone reading various bullet point lists to you while you're trying to keep up with an overall structure or storyline – it's impossible. I'm not saying the content is rubbish, probably the opposite. However, there should have been some revision for better comprehension as an audiobook…

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.