How We Change Titelbild

How We Change

(And Ten Reasons Why We Don't)

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

How We Change

Von: Ross Ellenhorn
Gesprochen von: Nathan Agin
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 24,95 € kaufen

Für 24,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

A paradigm-shifting instant classic in the making that challenges our assumptions about change by encouraging us to understand and embrace our resistance to it.

We all have something we want to change about ourselves. But whether it's quitting smoking, losing weight, or breaking some common bad habit or negative behavior pattern, we feel a sense of failure when we don’t succeed. This often sets off a cascade of negative feelings and discouragement, making it even harder to change. The voice in our head tells us: Why bother.

Successful change depends far more on understanding why we don’t change, psychotherapist and sociologist Ross Ellenhorn insists. His decades-long career as a pioneer in helping people overcome extreme psychiatric experiences and problematic substance-use issues - especially those whom the behavioral healthcare system has failed - especially those whom the mental healthcare system has failed - has lead him to develop an effective, long-term method to achieve transformation, from the simplest shifts to the most profound.

In How We Change, Ellenhorn looks to the evolutionary imperatives driving us. We are wired to double down on the familiar because of what he calls the "Fear of Hope" - the act of protecting ourselves from further disappointment. He identifies the “10 Reasons Not to Change” to help us see why we behave the way we do, making it clear that there is nothing broken inside us - it’s how we’re built. By addressing this little known reality, he gives us hope and helps us work toward the change we seek. Ellenhorn speaks to the core of our insecurities and fears about ourselves, with a humor and kindness. By turning our judgments about self-destructive behaviors into curious questions about them, he teaches us to think about our actions to discover what we truly want - even if we’re going about getting it in the wrong way. How We Change is a brilliant approach that will forever alter our perspective - and help us achieve the transformation we truly seek.

Supplemental enhancement PDF accompanies the audiobook.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2020 Ross Ellenhorn (P)2020 HarperAudio
Persönlicher Erfolg Seelische & Geistige Gesundheit
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Complex PTSD Titelbild
33 Strategies of War Titelbild
Scattered Minds Titelbild
Productivity Series, Books 1-4 Titelbild
Hidden Potential Titelbild
Grit Titelbild
Outlive Titelbild
Lost Connections Titelbild
The Drama of the Gifted Child Titelbild
Do Hard Things Titelbild

Das sagen andere Hörer zu How We Change

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 0 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 0 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.