House of the Customer Titelbild

House of the Customer

A Blueprint for One-to-One, Customer-First, Employee-Driven Business Transformation

Reinhören

Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Angebot, mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach den 3 Monaten erhältst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

House of the Customer

Von: Greg Kihlstrom
Gesprochen von: Kenneth Montgomery
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Between consumer demands for more personalized and greater data privacy and competitive pressures to provide better omnichannel customer experiences, brands are faced with a dilemma: Build a foundation for the future of customer relationships or lose relevancy in a crowded marketplace.

Doing this, however, is not without its challenges. While many enterprises are engaging in digital transformations in order to modernize and anticipate future changes, these efforts are often fraught with challenges and many fail to deliver the results promised.

The way to do this forms the foundation of House of the Customer. In this new audiobook from best-selling author Greg Kihlström with a foreword by Barry Padgett, CEO of Amperity, readers are guided through the elements of a one to one, customer-first, employee-driven enterprise that includes seven key elements, why they are important, and how to implement them. These seven elements are explained in terms of building your brand as a “house” for your customers and aligning people, processes, and platforms in a customer-centric manner driven by strategic key performance indicators (KPIs) and measured by tangible business outcomes.

Drawing on Kihlström’s experience working with top organizations as well as dozens of interviews with Fortune 500 customer experience leaders and industry-leading platform marketing technology executives and thought leaders for this audiobook and his podcast (The Agile Brand with Greg Kihlström), the blueprint to achieve a customer-centric, sustainable platform for growth is made tangible. House of the Customer is Kihlström’s eleventh book following Meaningful Measurement of the Customer Experience (2022), The Center of Experience (2020), and his Agile series which includes The Agile Brand (2018), The Agile Consumer (2019), and The Agile Workforce (2021).

©2023 The Agile Brand (P)2022 The Agile Brand
Marketing & Vertrieb

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Lean Marketing Titelbild
Build Titelbild
Free Your Mind Titelbild
You Only Live Once Titelbild
Tell Yourself a Better Lie Titelbild
The Vatican Secret Titelbild
Opportunity Titelbild
Scientific Principles of Hypertrophy Training Titelbild
Unlimited Memory Titelbild
Kind Words for Unkind Days Titelbild
Mystic Inn Mystery: Books 1-3 Titelbild
How to Talk to Anyone at Work Titelbild
There's No Coming Back from This Titelbild
Egyptian History and Mythology Titelbild

Das sagen andere Hörer zu House of the Customer

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.