Hotels, Resorts or Inns - Strategies to Increase Your Bookings & Profit Titelbild

Hotels, Resorts or Inns - Strategies to Increase Your Bookings & Profit

Reinhören

Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Angebot, mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach den 3 Monaten erhältst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Hotels, Resorts or Inns - Strategies to Increase Your Bookings & Profit

Von: Gerry MacPherson
Gesprochen von: Gerry MacPherson
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 4,95 € kaufen

Für 4,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

This book is designed for an independent hotel, resort, and inn owners or managers who do not have the benefit of management training or a ready-made organizational structure, branding, and marketing that chain properties provide.

This book is for hospitality property owners and managers that are basically doing it on their own.

If you’ve ever asked yourself any of the questions below, you’re in the right place.

  • “How can I get more guests?”
  • “How can I encourage my guests to return?”
  • “How can I organize my business so I don’t have to be there 24/7?”
  • “How can I find and keep the right employees?”
  • “How can I market so I reach my target clientele?”
  • “How does my hospitality property compare to my competition?

Over the years, I have met many amazing hospitality property owners who for one reason or another have had difficulties with different aspects of running their business.

This book will give you the resources to help you clear the most common hurdles many hospitality property owners and managers face.

  • I’ll give you the tools to discover the type of owner/manager you are: A business opportunist, a supervisor, or a skilled worker.
  • How to determine and set a plan to achieve your goals.
  • Explain why you need and how to create a hotel, resort, or inn organizational strategy.
  • The importance of excellent customer service along with proven tips and techniques you can use to impress your guests.
  • Ways to improve your chain of service.
  • Marketing strategies that work today.
  • The importance of social media and how to benefit from the major platforms.
  • How to wow your guest so not only will they want to return but will become ambassadors for your property.

I want to contribute to a strategic vision for every independent hotel, resort, and inn wishing to create a happy and fulfilling experience for their customers and employees.

©2019 Keystone Hospitality Development Consulting (P)2019 Keystone Hospitality Development Consulting
Geführte Touren Persönliche Finanzen Reiseliteratur & Erläuterungen
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Hotels, Resorts or Inns - Strategies to Increase Your Bookings & Profit

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.