Hidden WOMBAT
How Executives Innovate Without the Waste of Money, Brains, and Time
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 20,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Topher Kinsella
-
Rush Bartlett
Über diesen Titel
Good ideas are killing great companies.
A waste of money, brains, and time (WOMBAT) is guaranteed if your company thinks product first, market second.
Every late-stage failure, every “pivot,” is a testament to this. When you’re wrong about the market, you cannot be right about the product, so why is innovation done this way?
Needs-Driven Innovation—inspired by Stanford University’s Biodesign—turns the typical innovation process on its head. Instead of failing with product-market fit, NDI discovers market-product fit. Every time.
Reversing the accepted dogma, NDI eliminates hidden WOMBATs so that every great market finds its great idea.
©2023 Topher Kinsella, Rush Bartlett (P)2023 Topher Kinsella, Rush Bartlett