Hello My Name Is Awesome Titelbild

Hello My Name Is Awesome

How to Create Brand Names That Stick

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Hello My Name Is Awesome

Von: Alexandra Watkins
Gesprochen von: Claire Buchignani
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

The ultimate guide to naming your product or business has been updated throughout, with twice as many resources as before, new stories (of both hits and flops), and an entirely new chapter on the power of names in the workplace.

Too many new companies and products have names that look like the results of a drunken Scrabble game (Xobni, Svbtle, Doostang). In this entertaining and engaging book, ace naming consultant Alexandra Watkins explains how anyone - even noncreative types - can create memorable and effective brand names. No degree in linguistics is required.

The heart of the book is Watkins' proven SMILE and SCRATCH test. A great name makes you SMILE because it is Suggestive: evokes something about your brand; is Memorable: makes an association with the familiar; uses Imagery: aids memory through evocative visuals; has Legs: lends itself to a theme for extended mileage; and is Emotional: moves people.

A bad name, on the other hand, makes you SCRATCH your head because it is Spelling challenged: looks like a typo; is a Copycat: similar to competitors’ names; is Restrictive: limits future growth; is Annoying: seems forced and frustrates customers; is Tame: feels flat, merely descriptive, and uninspired; suffers from the Curse of knowledge: speaks only to insiders; and is Hard to pronounce: confuses and distances customers.

This 50 percent - new second edition has double the number of brainstorming tools and techniques, even more secrets and strategies to nab an available domain name, and a brand-new chapter on how companies are using creative names around the office to add personality to everything from cafeterias to conference rooms and much more.

©2019 Alexandra Watkins (P)2019 Alexandra Watkins
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Hello My Name Is Awesome

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    1
Sprecher
  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    1
Geschichte
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.