Hello, My Name Is Awesome
How to Create Brand Names That Stick
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 15,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Gina Sorell
-
Von:
-
Alexandra Watkins
Über diesen Titel
Every year, six million companies and more than 100,000 products are launched. They all need an awesome name, but many (such as Xobni, Svbtle, and Doostang) look like the results of a drunken Scrabble game. In this entertaining and engaging book, ace naming consultant Alexandra Watkins explains how anyone - even noncreative types - can create memorable and buzz-worthy brand names. No degree in linguistics required. The heart of the book is Watkins's proven SMILE and SCRATCH Test - two acronyms for what makes or breaks a name. She also provides up-to-date advice, like how to make sure that Siri spells your name correctly and how to nab an available domain name. And you'll see dozens of examples - the good, the bad, and the "so bad she gave them an award". Alexandra Watkins is not afraid to name names.
©2014 Alexandra Watkins (P)2014 Gildan Media LLC