HBR's 10 Must Reads on Managing in a Downturn (Expanded Edition) Titelbild

HBR's 10 Must Reads on Managing in a Downturn (Expanded Edition)

HBR's 10 Must Reads Series

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

HBR's 10 Must Reads on Managing in a Downturn (Expanded Edition)

Von: Harvard Business Review
Gesprochen von: Rick Adamson, Susan Hanfield
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

How do the most resilient companies survive - and even thrive - during a slowdown?

We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help your company persevere through economic challenges and continue to grow while your competitors stumble. This book will inspire you to: harness your resources to pull through a pandemic; learn the right lessons from previous recessions; minimize pain while cutting costs and managing risk; foster a healthy culture during anxious times; make smart moves to protect your own job; and seize the opportunity to innovate and reinvent your business.

This collection of articles includes "Seize Advantage in a Downturn" by David Rhodes and Daniel Stelter; "How to Survive a Recession and Thrive Afterward: A Research Roundup" by Walter Frick; "How to Bounce Back from Adversity" by Joshua D. Margolis and Paul G. Stoltz; "Rohm and Haas' Former CEO on Pulling Off a Sweet Deal in a Down Market" by Raj Gupta; "How to Be a Good Boss in a Bad Economy" by Robert I. Sutton; "Layoffs That Don't Break Your Company" by Sandra J. Sucher and Shalene Gupta; "Getting Reorgs Right" by Stephen Heidari-Robinson and Suzanne Heywood; "Reigniting Growth" by Chris Zook and James Allen; "Reinvent Your Business Model Before It's Too Late" by Paul Nunes and Tim Breene; and more.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2020 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2021 Gildan Media
Arbeitsplatz- & Organisationsverhalten Erfolg im Beruf Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu HBR's 10 Must Reads on Managing in a Downturn (Expanded Edition)

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.