Growth in the Age of Complexity
Steering Your Company to Innovation, Productivity, and Profits in the New Era of Competition
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 17,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Walter Dixon
Über diesen Titel
Two high-powered consultants give executives the frameworks they need to solve one of today's most pressing challenges: how to achieve maximum revenue growth while adding as little complexity as possible to your business.
Growth in the Age of Complexity is a high-level guide that offers six main strategies for growth and profits: know where you actually make money today; optimize your offering to capture even more value from the market; concentrate your resources to achieve real scale and dominate your market; build processes for faster, more repeatable innovation; create an operating model for scale, location, and replication; identify the new markets where you are positioned to win.
©2018 Wilson Perumal & Company, Inc. (P)2018 McGraw Hill-Ascent Audio