Going Global on a Shoestring
Global Expansion in the Software Industry on a Small Budget
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 14,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Jim Wilson
-
Von:
-
Hans Peter Bech
Über diesen Titel
Going Global on a Shoestring is a handbook for the executives and business developers in small and medium-sized software companies that lay out the strategies for global expansion as well as perform the actual fieldwork with winning the first customers abroad.
It is a book about how to get the first customers outside your domestic market. We could call it establishing the bridgehead for further growth. Getting that first solid bridgehead and then scaling it to market leadership are two very different tasks. This book is mainly about the first task and not so much about the other.
Based on Everett M. Rodger’s principles around Diffusion of Innovations, Alexander Osterwalder’s business model framework, 30 case stories from the industry, and the author’s personal experience with growing companies from incubation to global market leadership. The book provides a practical approach to international expansion when you cannot afford to make big mistakes.
©2020 TBK Publishing (P)2021 TBK Publishing®