Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Go for No!

Von: Richard Fenton, Andrea Waltz
Gesprochen von: Richard Fenton
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

In a world inundated with sales books on getting to yes, this audiobook recommends just the opposite, focusing on how increasing your failure rate can greatly accelerate your movement toward ultimate success.

Go for No! chronicles four days in the life of fictional character Eric Bratton, a call-reluctant copier salesman who wakes up one morning to find himself in a strange house with no idea of how he got there. But this house doesn't belong to just anyone! It belongs to him...a wildly successful, 10-years-in-the-future version of the person he could become if he learns to overcome his self-limiting beliefs and overcome his fear of failure.

Through the dialogue of the two main characters, the authors have fashioned an entertaining story to present the key concepts essential to sales success. Listeners learn:

  • What it takes to outperform 92 percent of the world's salespeople
  • That failing and failure are two very different things
  • Why it's important to celebrate success and failure
  • How to get past failures quickly and move on
  • That the most empowering word in the world is not yes...it's NO!

Written to be intentionally short and to the point, Go for No! is a quick, fun listen with valuable lessons that can change the way you think, sell, and live!

©2000-2014 Richard Fenton (P)2004-2014 Richard Fenton
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

$100M Offers Titelbild
10x Is Easier than 2x Titelbild
Go for No! for Network Marketing Titelbild
Be Your Future Self Now Titelbild
The Gap and the Gain Titelbild
The Art of Focus Titelbild
How to Become a People Magnet Titelbild
Do Hard Things Titelbild
Power vs. Force Titelbild
The Slight Edge Titelbild
The Culture Code Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Go for No!

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    16
  • 4 Sterne
    6
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    18
  • 4 Sterne
    3
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    16
  • 4 Sterne
    3
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Amazing storytelling and great inspiration

What I find most inspiring was the way of how to reinvent the thinking of rejection - the failure-success-model is very interresting. Besides this book has an interessting storyline and doesnt get boring throuout the book.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    3 out of 5 stars

Interesting story and message but

The message itself is important, but is truffled to relate Röntgen story line. It felt quite constructed and in a way short throughout. Was it really so short?

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.