Getting to Aha! Titelbild

Getting to Aha!

Why Today’s Insights Are Tomorrow’s Facts

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Getting to Aha!

Von: Darshan Mehta
Gesprochen von: Joel Daffurn
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

The amount of information and analytics provided by today’s digital and social media is overwhelming. To make sense of it all, companies must gain insights: knowledge of what consumers think and feel and what motivates them.

In Getting to Aha!, Darshan Mehta explores the nature of insights: what they are, how to uncover them, and how to use them to drive innovation and audience engagement. He surveys the trends driving modern consumers’ behaviors and discusses how technology is shaping the way buyers interact with brands and directly impact their performance. He also shares the steps brands can take to access and leverage the knowledge gained from external and internal audiences alike.

Whether you’re a CMO, a brand manager, or an entrepreneur, this book contains theoretical wisdom and practical tips that are ready to be put to use today in order to give your business the competitive edge it needs.

©2021 Darshan Mehta (P)2021 Darshan Mehta
Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Getting to Aha!

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.