Getting the Most out of Your CRM Titelbild

Getting the Most out of Your CRM

25 Tips to Increase Adoption, Maximize Value and Increase Profits from Your Customer Relationship Management System

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Getting the Most out of Your CRM

Von: WW Chee
Gesprochen von: Ron Welch
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 4,95 € kaufen

Für 4,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Do you use customer relationship management software? Are you using it to its best effect? Do you think it could it work even better for you?

We think the answer is "Yes", and with Getting the Most out of Your CRM, we provide you with the top 25 tips that are guaranteed to maximize value and increase profits from your customer relationship management system.

In this audiobook, you will discover how these tips and techniques can help your business to become even better, with the advice spread around chapters on:

  • Implementing the ideas
  • Managing the system effectively
  • Making the best use of the data you capture
  • How to take it further
  • And more...

If your sales, marketing, or customer service departments are failing to make sure they put customers first, then you simply have to address the problem, and this audiobook will set you on the path to making sure you improve their performances.

Getting the Most out of Your CRM packs a lot of information into its program, making sure you leave no stone left unturned in your search to make your customer relations stands head and shoulder above the competition.

©2017 Wei Wen Chee (P)2018 Wei Wen Chee
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Getting the Most out of Your CRM

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.