Getting in Front on Data
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für die ersten 3 Monate
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 16,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Randal Schaffer
-
Von:
-
Thomas C. Redman PhD
Über diesen Titel
This book lays out the roles everyone, up and down the organization chart, can and must play to ensure that data is up to the demands of its use, in day-in, day-out work, decision-making, planning, and analytics.
By now, everyone knows that bad data extorts an enormous toll, adding huge (though often hidden) costs and making it more difficult to make good decisions and leverage advanced analyses. While the problems are pervasive and insidious, they are also solvable! As Tom Redman "the Data Doc" explains in Getting in Front on Data, the secret lies in getting the right people in the right roles to "get in front" of the management and social issues that lead to bad data in the first place.
Everyone should see himself or herself in this book. We are all both data customers and data creators.
©2016 Thomas C. Redman (P)2016 Technics Publications