Fundamentals of Marketing, 2nd Edition Titelbild

Fundamentals of Marketing, 2nd Edition

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Fundamentals of Marketing, 2nd Edition

Von: Paul Baines, Sophie Whitehouse, Sara Rosengren, Paolo Antonetti
Gesprochen von: Dennis Kleinman
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

How did the start-up dating app CLikD quickly rise to become an award-winning competitor to Tinder and Bumble? How should organizations incorporate social media into their communication campaigns? What can you learn from these practices, and how could it help you in your future career?

Combining the most essential theories and offering a global range of cases and practitioner insights, Fundamentals of Marketing is the most relevant, concise guide to marketing. Based on the best-selling Marketing by Baines, Fill, Rosengren and Antonetti, this book will take you on a journey from the traditional marketing mix to the cutting-edge trends of the discipline such as sustainability, ethics, and digitalization. Along the way, cases and market insights featuring international companies and organizations such as Tesla, Brompton Bicycles, and Cambridge Analytica will take you beyond the theory to understand marketing at work in the business world, making sure you are equipped with the knowledge you need to promote a company's success in the future.

From Ammon Zeus to Aircall, the Guardian to Spotify, Fundamentals of Marketing highlights up-and-coming start-up businesses as well as household names, discussing the real-life marketing dilemmas they have faced and discovering how they navigated their way to a positive outcome.

©2021 Oxford University Press (P)2021 Gildan Media
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Fundamentals of Marketing, 2nd Edition

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.