Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
From Like to Love
- Inspiring Emotional Commitment from Employees and Customers
- Gesprochen von: Louis Johnson
- Spieldauer: 3 Std. und 15 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 15,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
Most companies know that winning customers is key. But many don't realize that loyalty starts from the inside, with employees. To build a brand that truly motivates, they must take their employees from liking their jobs to loving them. As CEO of CPG Agency (A Nitrous Effect agency), which specializes in corporate and employee engagement, Keith Alper has seen the competitive edge gained by creating a culture that turns employees into brand advocates.
In From Like to Love, he draws on real-life examples to present his proven process for turning any organization from appreciated to adored, including: • Keeping a finger on the "pulse" of satisfaction • Creating an engaged workforce • Building open communication and trust • Creating a competitive advantage with love • And more The smallest shift can make a huge difference, making team members happier, more able to create value, and likely to be retained longer, impacting your bottom line.