Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
Forget the Funnel
- A Customer-Led Approach for Driving Predictable, Recurring Revenue
- Gesprochen von: Georgiana Laudi, Claire Suellentrop, Adam Clark
- Spieldauer: 2 Std. und 21 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 7,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
Your product is great. So why is marketing it so hard?
Many SaaS companies struggle with marketing. Teams try everything they can to drive more traffic, leads, and signups. Yet revenue growth remains...lumpy. Slow. Frustratingly inconsistent.
If this sounds familiar, the problem isn’t you or your ideas; it’s that you’re guessing at what resonates with your target customers. In Forget the Funnel, Georgiana Laudi and Claire Suellentrop share the customer-led growth framework they've developed to help companies of all sizes solve their product marketing struggles and hit ambitious targets. This framework helps you get inside your customers’ heads, map and measure your customers’ experience, and uncover which tactics will actually move the needle for your company.
It’s time to stop guessing. Forget the Funnel is your guide for thinking more strategically about marketing your product and making a meaningful impact on revenue growth.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.