Extraordinary PR, Ordinary Budget
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 16,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Caroline Miller
-
Von:
-
Jennifer R. Farmer
Über diesen Titel
For small organizations, public relations may feel like a luxury to be indulged in at some point in the distant future. Author Jennifer Farmer argues you don't need a multi-million dollar budget to have a successful public relations program.
The key is to breaking through in the media by being credible, creative, responsive and relentless. The success of organizations oriented toward social change is dependent on a proactive and robust public relations arm. Organizations must be just as committed to public relations as they are to the work they are spearheading. This book offers key insights to conduct low or no cost PR strategies that can help any organization garner continual media attention and support.
Extraordinary PR, Ordinary Budget makes the convincing case that mission-based organizations, whether working in the nonprofit or private sector, must have a proactive and responsive PR apparatus that sits central to their work. Effective PR is more than getting media hits and paid media placement - it is about ramping up support for important causes.
©2017 Jennifer R. Farmer (P)2017 Jennifer R. Farmer