Exceptional Customer Service Titelbild

Exceptional Customer Service

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Exceptional Customer Service

Von: Fred Pryor Seminars
Gesprochen von: Mark Neves
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 14,95 € kaufen

Für 14,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Today's business environment is getting more competitive every day. Customer loyalty is becoming a quaint, old-fashioned notion. Customers shop around. And service that wows the customer is crucial in securing new business and preserving those long-standing associations with valuable clients. The bottom line: Satisfied customers equal success!

Professional customer contact is a learned skill - something everyone in your organization can improve by developing new skills and keeping old ones well practiced. This popular, best-selling program provides the best advice available on how to wow your customers and keep people coming back to your business. Learn why teamwork is dramatically important in providing service, the secret of under-promising and over-delivering, how to become a better listener and improve your telephone techniques, action steps for building a customized customer relationship, and how to respond to complaints and handle an angry customers.

The principles of conscientious, personalized customer service in this program will give you the edge on your competitors, the insight to win new clients, and the practical know-how to keep them coming back indefinitely - to customize the relationship, to strengthen loyalty, and to always keep them satisfied!

©1999, 2006 Fred Pryor Seminars, division of Park University Enterprises, Inc. (P)2019 Gildan Media
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Exceptional Customer Service

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.