Excellence Wins Titelbild

Excellence Wins

A No-Nonsense Guide to Becoming the Best in a World of Compromise

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Excellence Wins

Von: Horst Schulze, Dean Merrill - contributor
Gesprochen von: Michael Wagner
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 25,95 € kaufen

Für 25,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

"Horst Schulze created a culture of service that should be a role model for all of us. By committing to the highest standards of professionalism - and creating the right systems to achieve them - he inspired thousands of people to embrace and embody the core ideal of sheer unadulterated excellence. Schulze now shares his story, and his methods, so that the rest of us can be uplifted and taught by the master himself." (Jim Collins, author of Good to Great, co-author of Built to Last)

"Horst Schulze's influence on my family and our business is undeniable. His approach to customer service revolutionized the hotel industry and set a high bar for all of us. His new book, Excellence Wins, weaves Horst's personal story with the practical wisdom he's gleaned from an incredible career of servant leadership. It's a must read for leaders and anyone passionate about serving people." (Dan Cathy, chairman and CEO, Chick-fil-A)

CEOs. Leaders without titles. Startups. Corporations. For-profits. Nonprofits.

It doesn't matter who you are or what you do - you want to become the best. You want to win, every time.

Horst Schulze knows how to win. In Excellence Wins, Schulze, in his absolute no-nonsense approach, shares the visionary and disruptive principles that have produced immense global successes over the course of his still-prolific 50-year career.

As the co-founder and former president of Ritz-Carlton Hotel Co., Schulze fearlessly led the company to unprecedented multi-billion dollar growth, setting the business vision and people-focused standards that made the Ritz-Carlton brand globally elite.

Schulze's principles are both versatile and utterly practical to leaders of every age, career stage, and industry. You don't need a powerful title or a line of direct reports - you have everything you need to use them right now.

If you're searching for the blueprint to beating the competition and out-performing everyone around you, look no further than Excellence Wins. Schulze pulls no punches as a masterful guide to becoming the very best in a world of routine compromise.

Unleash the disruptive power of your true potential, own your career trajectory, and experience the game-changing proof firsthand: Excellence Wins.

©2018 Horst Schulze and Dean Merrill (P)2018 Zondervan
Christentum Management & Leadership Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Excellence Wins

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    20
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    14
  • 4 Sterne
    5
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    1
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    18
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    4 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Überragend gutes Buch

Ich kannte Horst Schulze nicht, bis ich ihn in einem Podcast gehört habe. Dort wurde sein Buch empfohlen für alle, die Mitarbeiter führen und eine Vision in ihr Unternehmen bringen wollen.

Das Buch ist von der ersten bis zur letzen Seite überzeugend, toll erzählt und ansteckend. Ich kann es sehr empfehlen.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

It has given me a refreshing perspective

This book is for everyone in the Service line regardless of industry. It is very clear, simple and easy to understand. A good reminder how to keep doing better in our work. I recommend it and if you are a boss, employer or entrepreneur, listen to Part two very carefully.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.