Do What You Are Titelbild

Do What You Are

Discover the Perfect Career for You Through the Secrets of Personality Type

Reinhören

Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Angebot, mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach den 3 Monaten erhältst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Do What You Are

Von: Paul D. Tieger, Barbara Barron, Kelly Tieger
Gesprochen von: Kelly Tieger, Robin Reed
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 45,95 € kaufen

Für 45,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Finding a career path that you’re passionate about can be difficult - but it doesn't have to be! With this best-selling guide, learn how to find a fulfilling career that fits your personality.

Do What You Are - the best-selling classic that has helped more than a million people find truly satisfying work - is now updated for the modern workforce. With the global economy's ups and downs, the advent of astonishing new technology, the migration to online work and study, and the ascendancy of mobile communication, so much has changed in the American workplace since this book's fifth edition was published in 2014.

What hasn't changed is the power of personality type to help people achieve job satisfaction. This updated edition, featuring 30 percent new material, is especially useful for millennials and baby boomers who are experiencing midlife career switches, and even those looking for fulfillment in retirement. This book will lead you through the step-by-step process of determining and verifying your personality type. Then you'll learn which occupations are popular with each type, discover helpful case studies, and get a full rundown of your type's work-related strengths and weaknesses.

Focusing on each type's strengths, Do What You Are uses workbook exercises to help you customize your job search, get the most out of your current career, obtain leadership positions, and ensure that you achieve the best results in the shortest period of time.

©2021 Paul D. Tieger, Barbara Barron, Kelly Tieger (P)2021 Little, Brown Spark
Erfolg im Beruf Persönlicher Erfolg

Kritikerstimmen

"This is one of the most popular career books in the world. It's easy to see why. Many have found great help from the concept of personality type, and Teiger and Barron are masters at explaining this approach to career choice. Highly recommended." (Richard N. Bolles, author of What Color Is Your Parachute?)

"A revolutionary way of finding the right job. Every job hunter or career changer needs this book." (Kevin Harrington, Career Services, Harvard Graduate School of Education)

"Do What You Are offers an easy way to discover some extremely useful information about your personality type. When you are armed with this new self-awareness, the directions toward your own job and career satisfaction become clear." (William Corwin, Office of Career Services, Princeton University)

Das sagen andere Hörer zu Do What You Are

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.