Disruptive Marketing
What Growth Hackers, Data Punks, and Other Hybrid Thinkers Can Teach Us About Navigating the New Normal
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 21,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Geoffrey Colon
-
Von:
-
Geoffrey Colon
Über diesen Titel
Now that 75 percent of screen time is spent on connected devices, digital strategies have moved front and center of most marketing plans.
But what if that's not enough? What if most people ignore company messages? What if consumer engagement never goes further than the "like" button? A sobering reality is hitting marketers. Technology hasn't just reshaped mass media, it's altering behavior as well. And getting through to customers will take some radical rethinking.
First step is to toss the linear plan. Next is to strip away conventions, open your mind, and join Disruptive Marketing on a provocative, fast-paced tour of our changing world....
- Where selling is dead, but ongoing conversation thrives
- Where consumers generate the best content about brands
- Where people tune out noise and listen to feelings
- Where curiosity leads the marketing team
- Where growth depends on merging analytics with boundless creativity
Packed with trends, predictions, interviews with big-think marketers, and stories from a career spent pushing boundaries, this book will propel you out of your comfort zone and into the disruptive mind-set you need for future success.
©2016 Geoffrey Colon (P)2016 Gildan Media LLC