Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
Digital Makeover
- How L'Oréal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse
- Gesprochen von: Janet Metzger
- Spieldauer: 7 Std. und 26 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 21,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
Digital Makeover: How L'Oreal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse examines L'Oreal's successful people-driven digital transformation. Professors and authors Beatrice Collin and Marie Taillard set out exactly how L'Oreal turned itself into a digital and tech powerhouse by building on its legacy to reimagine relationships inside the company, and with its customers and partners.
Digital Makeover comprehensively describes L'Oreal's strategy, including:
- Maintaining market leadership in the face of disruption
- Believing in the transformative power of the organization, its legacy, and its people
- A social-centric approach to beauty tech, ecommerce, and digital services
- The company's successful play for market dominance in China
Case studies that showcase best practices for digital transformation across sectors
Digital Makeover is perfect for anyone interested in business strategy, marketing, or digital transformation, as well as businesspeople and leaders from inside and outside the beauty industry, and belongs on the shelves of anyone with an interest in organizational transformation, management, leadership, and digital strategies.