Design in Context
A Framework for Strategic Differentiation
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 7,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Brad Snyder
-
Von:
-
Todd Bracher
Über diesen Titel
In Design in Context: A Framework for Strategic Differentiation, Todd Bracher invites you to reimagine the role of design in business. Drawing from his extensive experience, Bracher presents a compelling case for why design should be integral to strategic planning and execution. This book offers a roadmap for business leaders and designers to work together, emphasizing the importance of differentiation in achieving sustainable growth.
Through insightful dialogues with industry luminaries like Michael Bierut and Mickey Beyer-Clausen, Bracher reveals how design can drive innovation, create unique value propositions, and ensure long-term success. Whether you're leading a company or crafting design solutions, this book equips you with the knowledge and strategies to leverage design as a powerful business tool.
©2024 Todd Bracher (P)2024 Todd Bracher