Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Decoding the New Consumer Mind

  • How and Why We Shop and Buy
  • Von: Kit Yarrow
  • Gesprochen von: Ann Osmond
  • Spieldauer: 6 Std. und 23 Min.
  • 2,0 out of 5 stars (1 Bewertung)

Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Decoding the New Consumer Mind

Von: Kit Yarrow
Gesprochen von: Ann Osmond
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why we shop and buy. In Decoding the New Consumer Mind, award-winning consumer psychologist Kit Yarrow shares surprising insights about the new motivations and behaviors of shoppers, taking marketers where they need to be today: into the deeply psychological and often unconscious relationships that people have with products, retailers, marketing communications, and brands.

Drawing on hundreds of consumer interviews and shop-alongs, Yarrow reveals the trends that define our transformed behavior. For example, when we shop we show greater emotionality, hunting for more intense experiences and seeking relief and distraction online. A profound sense of isolation and individualism shapes the way we express ourselves and connect with brands and retailers. Neurological research even suggests that our brains are rewired, altering what we crave, how we think, and where our attention goes.

Decoding the New Consumer Mind provides marketers with practical ways to tap into this new consumer psychology, and Yarrow shows how to combine technology and innovation to enhance brand image; win love and loyalty through authenticity and integrity; put the consumer's needs and preferences front and center; and deliver the most emotionally intense, yet uncomplicated, experience possible. Armed with Yarrow's strategies, marketers will be able to connect more effectively with consumers - driving profit and success across the organization.

©2014 Kit Yarrow (P)2014 Audible, Inc.
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Decoding the New Consumer Mind

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 2 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 2 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    2 out of 5 stars
  • Sprecher
    4 out of 5 stars
  • Geschichte
    2 out of 5 stars

Not what I expected

Really not what I expected.
The title is very interesting, but the content is unfortunately very weak.
I though I could learn something new from this book.
It was not the case.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.