Death of a Marketer
Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für die ersten 3 Monate
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 20,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Madeline Mrozek
-
Von:
-
Andrea Fryrear
Über diesen Titel
Nimble. Adaptable. Flexible. Responsive. Agile.
Marketing is in critical condition. Hurled into the 21st century amid a storm of digital disruption, it has since focused on solely surviving in a hostile climate. But mere survival is no longer a mark of fitness. Audiences demand excellence, and marketing excellence requires agility.
Using a detailed historical lens, Death of a Marketer charts a course toward marketing's Agile future.
Dive in to discover:
- Marketing's cyclical history, from flowery persuasion to the no-nonsense hard sell and back again.
- A detailed walk-through of four Agile methodologies that can help marketers thrive in their uncertain environments.
- Compelling reasons that enterprise organizations and one-person teams alike should be racing to adopt an Agile marketing approach.
Founded on in-depth research and real-world examples alike, Death of a Marketer is a must-listen for all modern marketing professionals.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2017 Andrea Fryrear (P)2018 Andrea FryrearKritikerstimmen
"...you need to open this book and start dog-earing every other page." (Robert Rose, chief strategy advisor, Content Marketing Institute)