Data Analytics for Business
Lessons for Sales, Marketing, and Strategy
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 17,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Ray Greenley
-
Von:
-
Ira J. Haimowitz
Über diesen Titel
Interest in applying analytics, machine learning, and artificial intelligence to sales and marketing has grown dramatically, with no signs of slowing down. This book provides essential guidance to apply advanced analytics and data mining techniques to real-world business applications.
The foundation of this text is the author's twenty-plus years of developing and delivering big data and artificial intelligence solutions across multiple industries: financial services, pharmaceuticals, consumer packaged goods, media, and retail. He provides guidelines and summarized cases for those studying or working in the fields of data science, data engineering, and business analytics. The book also offers a distinctive style: a series of essays, each of which summarizes a critical lesson or provides a step-by-step business process, with specific examples of successes and failures.
Sales and marketing executives, project managers, business and engineering professionals, and graduate students will find this clear and comprehensive book the ideal companion when navigating the complex world of big data analytics.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2023 Taylor & Francis (P)2024 Tantor