DAM the Demand Titelbild

DAM the Demand

How to Redesign Your Category and Take 76% of the Market

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

DAM the Demand

Von: Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, Eddie Yoon
Gesprochen von: Christopher Lochhead
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 4,95 € kaufen

Für 4,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Most businesses fight for demand.

From early in life, we’re taught to compete in a preexisting game of comparison designed by someone else (listen to this sentence three times).

And in doing so, we unconsciously submit to someone else’s rules.

In business, this seems smart. Buy Google Ads for the keywords that indicate someone is already shopping and yell, “Pick me! Pick me!” The unquestioned rationale is: Demand exists, and if our business can tap into that existing demand, we will find customers—and customers lead to profits.

There’s just one problem.

Businesses that compete for demand fall into product comparison conversations—often in categories with existing leaders.

These people are not Pirates.

In this “mini-book” you will learn:

  • A proven method for introducing customers, consumers, and users to your new category of product, service, or idea.
  • How to strategically use language to move people’s thinking from the way it is (or used to be) to the new and different way you are inventing.
  • A step-by-step guide for naming your product, service, or idea so customers immediately “get it”.
  • How Peloton successfully “DAMed the Demand” and created a new category of spin classes “from home”.
  • And more.

Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this “mini-book” is an in-depth look at one of the most powerful business and marketing strategies out there—and a crucial component to creating a new category in the world.

©2021 Category Pirates (P)2022 Category Pirates
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu DAM the Demand

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.