Customer Service: The Sandler Way
48 Rules for Strategic Customer Care
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 14,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Sean Pratt
-
Von:
-
Anne MacKeigan
Über diesen Titel
Your customer service plan is only as strong as its weakest link.
What would a social media revolt, based on a single mishandled customer exchange, cost your company? This book's 48 rules for strategic customer care give you the guidelines you need to make intelligent strategic investments in customer care, based on the world-famous Sandler Selling System. Customer Service: The Sandler Way helps you and create and sustain a working culture built on the belief that the customer not only matters, but is the only reason your organization exists.
©2015 Sandler Systems, Inc. (P)2018 Gildan Media