Customer Data and Privacy Titelbild

Customer Data and Privacy

The Insights You Need from Harvard Business Review (HBR Insights Series)

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Customer Data and Privacy

Von: Harvard Business Review
Gesprochen von: Christopher Grove, Janet Metzger
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 10,95 € kaufen

Für 10,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Is it possible to take advantage of the benefits of data collection - and mitigate risks - for both companies and customers?

Most consumers are not very skilled at evaluating privacy risks; they're either unable to determine the cost of sharing personal data online or unaware of what they're sharing. (Doesn't everyone scroll down without reading to click "I accept"?) Without much intervention from most federal or state-level governments, companies are on their own to define what qualifies as reasonable use. In today's digital surveillance economy, there are no clear-cut best practices or guidelines. Gathering and using information can help customers - we see that in personalization and autofill of online forms. But companies must act in the best interest of their customers and treat the sensitive information users give them with the ethical care of doctors, lawyers, and financial advisers. The challenges of operating in a digital ecosystem aren't going away. Customer Data and Privacy: The Insights You Need from Harvard Business Review will help you understand the tangled interdependencies and complexities and develop strategies that allow your company to be good stewards, collecting, using, and storing customer data responsibly.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2020 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2020 Gildan Media
Datenschutz & Überwachung Sicherheit & Verschlüsselung
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Cybersecurity Titelbild
HBR's 10 Must Reads on AI (With Bonus Article "How to Win with Machine Learning" by Ajay Agrawal, Joshua Gans, and Avi Goldfarb) Titelbild
HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, Vol. 2 Titelbild
Mastering the Data Paradox Titelbild
Web3 Titelbild
Co-Intelligence Titelbild
HBR Handbooks Series: Harvard Business Review Project Management Handbook Titelbild
HBR Guide to Getting the Right Work Done Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Customer Data and Privacy

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.