Customer Data Platforms Titelbild

Customer Data Platforms

Use People Data to Transform the Future of Marketing Engagement

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Customer Data Platforms

Von: Martin Kihn, Christopher B. O’Hara
Gesprochen von: Sean Pratt
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Marketers are faced with a stark and challenging dilemma: Customers demand deep personalization, but they are increasingly leery of offering the type of personal data required to make it happen. As a solution to this problem, customer data platforms have come to the fore, offering companies a way to capture, unify, activate, and analyze customer data. CDPs are the hottest marketing technology around today, but are they worthy of the hype? Customer Data Platforms takes a deep dive into everything CDP, so you can learn how to steer your firm toward the future of personalization.

Over the years, many of us have built byzantine "stacks" of various marketing and advertising technology in an attempt to deliver the fabled "right person, right message, right time" experience. This can lead to siloed systems, disconnected processes, and legacy technical debt. CDPs offer a way to simplify the stack and deliver a balanced and engaging customer experience. Customer Data Platforms breaks down the fundamentals, including how to understand the problems of managing customer data; understand what CDPs are and what they do (and don't do); organize and harmonize customer data for use in marketing; build a safe, compliant first-party data asset that your brand can use as fuel; and more.

©2021 Martin Kihn and Christopher B. O’Hara (P)2021 Gildan Media
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

The Agile Brand Guide to Customer Data Platforms Titelbild
Data Driven Titelbild
Fundamentals of Data Engineering Titelbild
Software Architecture: The Hard Parts Titelbild
Blitzscaling Titelbild
Rewired Titelbild
The Staff Engineer's Path Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Customer Data Platforms

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.