Creating Competitive Advantage
How to Be Strategically Ahead in Changing Markets
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 25,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Matthew Lloyd Davies
-
Von:
-
Kevin Uphill
Über diesen Titel
Today, the economic environment is global, highly sophisticated, and in continuous flux. Thus, the challenge for business leaders is to stay ahead of market flow and change, in order to gain competitive advantage. Creating Competitive Advantage explores why this pioneering can be the safest and best course for organizations to get ahead and guides leaders on how to forecast trends without increasing risk. It introduces the new concepts of market flow visualization and the line of probability, pioneering the safe course, and analytically supported intuition.
Through tools (both within the audiobook and downloadable), practical exercises, case studies, and advice, author Kevin Uphill provides ideas and information on why, when, and how to successfully anticipate change and therefore, improve strategy in accelerated and fast evolving times.
©2016 by Kevin Uphill. (P)2019 Brilliance Publishing, Inc., all rights reserved.