Capitalizing on Kindness
Why 21st Century Professionals Need to Be Nice (1)
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für die ersten 3 Monate
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 20,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Coleen Marlo
-
Von:
-
Kristin Tillquist
Über diesen Titel
To be successful in the 21st century global marketplace you need many things--determination, well-articulated goals, and a bit of luck. But more than anything else, you need kindness. Kindness becomes the key business asset when you couple a caring attitude toward others with a focus on achieving your goals. Often people see business as a choice between being kind and being successful. This is a fictitious trade-off. Nice people are more successful.
Those who wish to succeed in the 21st century business climate which is characterized by intense competition, ever-evolving technologies, and escalating expectations, must make the conscious development of kindness their business imperative.
©2008 Kristin Tillquist (P)2009 Audible, Inc.