Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Building Brand Communities: How Organizations Succeed by Creating Belonging

Von: Carrie Melissa Jones, Charles Vogl
Gesprochen von: Caroline Miller
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

An authentic brand community is more than just people buying your product or working alongside one another. This audiobook articulates the critical roles of mutual concern, common values, and shared experiences in creating fiercely loyal customer and collaborator relationships.

Smart organizations know that creating communities is the key to unlocking unprecedented outcomes. But too many mistakenly rely on superficial transactional relationships as a foundation for community, when really people want something deeper. Carrie Melissa Jones and Charles Vogl argue that in an authentic and enriching community, members have mutual concern for one another, share personal values, and join together in meaningful shared experiences, whether online or off. On the deepest level, brands must help members grow into who they want to be.

Jones and Vogl present practices used by global brands like Yelp, Etsy, Twitch, Harley Davidson, Salesforce, Airbnb, Sephora, and others to connect in a meaningful way with the people critical for their success. They articulate how authentic communities can serve organizational goals in seven different areas: Innovation, talent recruitment, customer retention, marketing, customer service, building transformational movements, and creating community forums. They also reveal principles to grow a new brand community to critical mass. This is the first comprehensive guide to a crucial differentiator that gives organizations access to untapped enthusiasm and engagement.

©2020 Carrie Melissa Jones and Charles H. Vogl (P)2020 Carrie Melissa Jones and Charles H. Vogl
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Build Your Community Titelbild
People Powered Titelbild
$100M Leads Titelbild
Belonging to the Brand Titelbild
Retention Point Titelbild
The Art of Community: Seven Principles for Belonging Titelbild
Outlive Titelbild
The Art of Gathering Titelbild
Get Together: How to Build a Community with Your People Titelbild
4000 Wochen Titelbild
Build Titelbild
Oversubscribed Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Building Brand Communities: How Organizations Succeed by Creating Belonging

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.