Bridging the Generational Divide: Millennials and Boomers: Humanistic Communication Strategies to Help Bridge Generational Divides Titelbild

Bridging the Generational Divide: Millennials and Boomers: Humanistic Communication Strategies to Help Bridge Generational Divides

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Bridging the Generational Divide: Millennials and Boomers: Humanistic Communication Strategies to Help Bridge Generational Divides

Von: Jennifer Hancock
Gesprochen von: Jennifer Hancock
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Über diesen Titel

In this audiobook, we will discuss the research on generational differences and consider how we might use the knowledge to create more effective communication strategies. At the core of this approach is a humanistic respect for the dignity and worth of each human in your company.

This is the companion book to the Online course Bridging the Generational Divide: Millennials and Boomers. It contains transcripts of the course for easy home reference. Individuals and groups can benefit from this course.

Overview:

Diversity has many dimensions. Its root is difference - specifically how we manage differences between people. If you have a big enough business, you have employees ranging from young 20-somethings to people of retirement age. These “differences” are generalizations. There is no stereotypical Baby Boomer, and there is no stereotypical Millennial.

Four learning objectives: The four chapters will focus on understanding the following:

  1. What we know about the different generations.
  2. The stereotypical life experiences of people in different age groups.
  3. That despite the differences in age, humans don’t vary all that much.
  4. Specific strategies to help you communicate more effectively with people different from you.
©2018 Jennifer Hancock (P)2018 Jennifer Hancock
Erfolg im Beruf
Noch keine Rezensionen vorhanden