Brandsplaining Titelbild

Brandsplaining

Why Marketing Is (Still) Sexist and How to Fix It

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Brandsplaining

Von: Jane Cunningham, Philippa Roberts
Gesprochen von: Sarah Paul
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 28,95 € kaufen

Für 28,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Brought to you by Penguin.

Girlboss. Wonder woman. Perfect mother. Feminist go-getter. If you thought misogynist marketing ended with #MeToo, think again.

________________­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Brands profit by telling women who they are and how to be.

Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed?

In Brandsplaining, Jane Cunningham and Philippa Roberts expose the monumental gap that exists between the women that appear in the media around us and the women we really are. Their research reveals how our experiences, wants and needs - in all forms - are ignored and misrepresented by an industry that fails to understand us.

They propose a radical solution to resolve this once and for all: an innovative framework for marketing that is fresh, exciting, and - at last - sexism-free.

©2021 Jane Cunningham, Philippa Roberts (P)2021 Penguin Audio
Geschlechterforschung Kunst Marketing & Vertrieb

Kritikerstimmen

'If you think we've moved on from 'Good Girl' to 'Go Girl', think again!' Professor Gina Rippon, author of The Gendered Brain

'An outrageously important book. Erudite, funny, and deeply engaging -- with no condescension or bullshit' Dr Aarathi Prasad, author of Like A Virgin

'This book has the power to change the way we see the world' Sophie Devonshire, CEO, The Marketing Society and author of Superfast

Das sagen andere Hörer zu Brandsplaining

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 0 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 0 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.