Brandjam Titelbild

Brandjam

Humanizing Brands Through Emotional Design

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Brandjam

Von: Marc Gobe
Gesprochen von: Gregory St. John
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 25,95 € kaufen

Für 25,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Brandjam, the follow-up to the groundbreaking best-seller Emotional Branding, presents a powerful new concept from renowned designer and business guru Mark Gobe. The Brandjam concept is about innovation, intuition, and risk. Gobe explains how design is the "instrument" companies can use for jazzing up a brand - how design puts the face on the brand and creates an irresistible message that connects buyers to the product in a visceral way. Using jazz as his metaphor, he shows how the instinctive nature of the creative process leads to unusual solutions that make people gravitate toward a brand and make brands resonate with people by bringing more joy into their lives. It explores how design represents the personality of a company and provides its window to the world. Brandjam is an inspiration for brands and people as it reveals the transforming impact brands have on their audience.

  • Follow-up to Emotional Branding - 50,000 copies sold in nine languages
  • Insider's look at creating powerful, compelling brands and identities
  • Exciting new ideas for using design to drive consumers to embrace brands
©2007 Marc Gob (P)2013 Audible, Inc.
Kunst Marketing & Vertrieb Seelische & Geistige Gesundheit Technik
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Beschreibung von Audible

Mark Gobe follows up his best-selling Emotional Branding with Brandjam, an examination of the important function that design plays in branding. Gobe uses jazz as an apt metaphor for his argument, showing how innovation and creativity can spark a connection between brands and the public, and Gregory St. John's forceful, persuasive performance sells Gobe's theories, making them resonate with the listener. Novice entrepreneurs and business owners alike will find much to absorb in Brandjam, learning how the use of intuitive and inventive design can impact their brands to reach a larger consumer base.

Das sagen andere Hörer zu Brandjam

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.