Branding That Means Business Titelbild

Branding That Means Business

Economist Edge: Books That Give You the Edge

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Branding That Means Business

Von: Matt Johnson, Tessa Misiaszek
Gesprochen von: Stephanie Cannon
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 27,95 € kaufen

Für 27,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Brands are all around us, more entwined with our lives than ever before. They have the power to shape not just what we buy, but how we act and how we feel about ourselves.

Knowing how brands are built and add value has always been an important business skill. But, as the rules of engagement shift and change, it's become crucial. No longer the exclusive preserve of marketeers and brand managers, we all need to understand the deep interplay between brands, consumers and society in general.

With traditional communication channels imploding and internet platforms and influencers riding high, it's more important than ever that we focus on one key constant: brands only matter when they mean something to our consumers and customers. And that means understanding not just the dynamics of our markets, but also the fundamentals of human nature and behaviour.

Branding That Means Business offers a new approach that will show you how to build a meaningful brand.

©2022 Tessa Misiaszek, Matt Johnson (P)2022 Profile Books Ltd
Management & Leadership Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Branding That Means Business

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.