Brand You Economics Titelbild

Brand You Economics

Timeless, Tangible Principles and Tools to Build Your Brand Legacy

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Brand You Economics

Von: Arnt Eriksen
Gesprochen von: Arnt Eriksen
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Whether it is Facebook, Instagram, Google, YouTube, email marketing, or a tactical channel to boost traffic and sales, more companies want to take shortcuts to boost their brand. These methods can pay off, but they can also hurt your brand. In fact, mistakes can be almost impossible to fix.

Brand You Economics highlights what influence a brand's performance so you can determine how your brand contributes to the bottom line. Based on the author's lifetime of discovering best marketing practices, it teaches you to:

  1. Humanize your brand in seven distinct ways
  2. Leverage the power of influencer marketing
  3. Cultivate authentic customer relationships
  4. Map the customer journey

You'll learn how to discover your audience, tell your story, and create a strong brand. By applying the book's insights and principles, you'll be able to build a brand that will outlast your lifetime.

Welcome to Brand You Economics, timeless, tangible tools and principles to ensure your brand's legacy.

©2021 Arnt Eriksen (P)2022 Arnt Eriksen
Geld & Finanzen Marketing & Vertrieb

Das sagen andere Hörer zu Brand You Economics

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.