Brand Warfare Titelbild

Brand Warfare

10 Rules for Building the Killer Brand

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Brand Warfare

Von: David D'Alessandro, Michele Owens
Gesprochen von: Grover Gardner
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 14,95 € kaufen

Für 14,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Powerful lessons on how to build and sustain your own "killer brand".

Creating and sustaining a good brand is the most complex and perilous task any business will ever face, yet nothing is as misunderstood. Under the direction of marketing wizard David D’Alessandro, John Hancock transformed itself from a sleepy old life insurer into a leading financial services giant, with a sustained 20 percent annual rate of growth. In Brand Warfare, D'Alessandro draws on his personal experience as a brand-builder and examples from America's smartest and most foolish corporations, developing principles that you can use in any market. At the same time, he creates an entertaining picture of the marketing business with anecdotes that convey a keen sense of the absurdities of corporate life, balanced by a tremendous respect for the consumer.

This tough-minded, funny, and refreshingly candid book gives you a proven road map for marketing success as you learn:

  • Why every business needs a good brand to compete
  • Why consumers need good brands as much as good brands need them
  • Why sycophancy from the agency and meddling from inside the company will sink your campaign every time
  • About sponsorship: how to avoid being taken, and how to make the investment pay for your brand
  • Why it's as important to market your brand to your employees as it is to your customers
  • Why every business decision should be filtered through the prism of the brand

Please note: This is an historical recording. The audio quality represents the technology of the time when it was produced.

©2006 David F. D’Alessandro (P)2005 McGraw Hill-Ascent Audio
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Brand Warfare

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.