Brand, Meet Story Titelbild

Brand, Meet Story

How to Create Engaging Content to Win Business and Influence Your Audience

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Brand, Meet Story

Von: Heather Pemberton Levy
Gesprochen von: Karen Saltus
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 14,95 € kaufen

Für 14,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Think of the last great article you read or the last great speech you heard. Chances are, if you remember one key message, you also remember one compelling story. That's because the best content starts with a story. When it comes to marketing, the best business content starts with a story the audience cares about, not the brand's message about what it wants to sell them. In Brand, Meet Story, Heather Pemberton Levy describes the Story Comes First method, a practical approach that combines techniques from journalism and fiction writing to help brands tell stories that put the listeners' interests first. Whereas most brand marketers create content to sell their product, service or technology, the Story Comes First method turns this approach on its head to create content with the "human moments" that truly engage an audience.

Filled with examples from Levy's experience creating content marketing programs, trade books, and hundreds of articles for a variety of B2B and B2C brands, the audiobook shows listeners a step-by-step approach to create content designed to deliver business results. Brand, Meet Story explains the key ways to uncover what your audience cares about and how to turn brand messaging into stories that matter. Levy inspires listeners to develop a compelling voice that will carry the brand tone and values across all channels, and helps them turn their ideas into engaging, story-driven content their audiences will hear, love, and share.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your Library section along with the audio.

©2016 Heather Pemberton Levy (P)2016 Gildan Media, LLC
Erfolg im Beruf Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Brand, Meet Story

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.