
Blindsight
The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 24,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Roger Wayne
Über diesen Titel
Ever notice that all watch ads show 10:10 as the time? Or that all fast-food restaurants use red or yellow in their logos? Or that certain stores are always having a sale?
You may not be aware of these details, yet they’ve been influencing you all along.
Every time you purchase, swipe, or click, marketers are able to more accurately predict your behavior. These days, brands know more about you than you know about yourself. Blindsight is here to change that.
With eye-opening science, engaging stories, and fascinating real-world examples, neuroscientist Matt Johnson and marketer Prince Ghuman dive deep into the surprising relationship between brains and brands. In Blindsight, they showcase how marketing taps every aspect of our mental lives, covering the neuroscience of pain and pleasure, emotion and logic, fear and safety, attention and addiction, and much more.
We like to think of ourselves as independent actors in control of our decisions, but the truth is far more complicated. Blindsight will give you the ability to see the unseeable when it comes to marketing so you can consume on your own terms. On the surface, you will learn how the brain works and how brands design for it. But peel back a layer, and you’ll find a sharper image of your psychology, reflected in your consumer behavior.
This audiobook will change the way you view not just branding, but yourself, too.
©2020 by Matt A. Johnson and Prince Ghuman (P)2020 by Blackstone PublishingDas sagen andere Hörer zu Blindsight
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- Alexandra Kondert
- 03.03.2023
Insightful, easily digestible
Nice easy overview of the topic, easy listening in the car, entertaining, good readers
Can definitely recommend for anyone interested in the topic
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.