Black Still Matters in Marketing
Why Increasing Your Cultural IQ About Black America Is Critical to Your Business and Your Brand
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 17,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Allyson Johnson
-
Von:
-
Pepper Miller
Über diesen Titel
Learn what makes the African American market unique, why marketers should care, and how you can effectively connect with black Americans. Drawing on her wealth of experience and ongoing research and consulting on the African American market, Pepper shares with listeners her thoughtful insights on this influential segment.
Black Still Matters in Marketing includes contributions from these industry experts: Howard Buford, president and CEO, Prime Access; J. P. James, senior partner of engagement planning, GroupM's MEC; Sarah Lattimer, president and CEO, Lattimer Communications; Reginald Osborne, senior vice president, multicultural marketing, Arnold Worldwide; and Kevin Walker, founder, CultureLab.
©2012 Pepper Miller (P)2018 Tantor