Answering the Ultimate Question Titelbild

Answering the Ultimate Question

How Net Promoter Can Transform Your Business

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Answering the Ultimate Question

Von: Richard Owen, Laura L. Brooks
Gesprochen von: Melissa Edris
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Fred Reichheld's 2006 book The Ultimate Question - that question being, "How likely is it that you would recommend this company to a friend or colleague?" - challenged the conventional wisdom of customer satisfaction programs. It coined the terms "bad profits" and "good profits" and pointed to a faster, much more accurate way of gauging customers' real loyalty to a company, introducing a quantitative measure (the Net Promoter Score) for establishing a baseline and effectively tracking changes going forward.

Richard Owen and Laura Brooks are co-developers, along with Reichheld, of the methodology behind answering the question. In this book, Owen and Brooks tell how based on a variety of real case studies to actually embed Net Promoter discipline in organizations of all types.

Answering the Ultimate Question builds on the link between Net Promoter Scores and business growth and profitability. Combined with an operational discipline to increase Promoters and reduce Detractors, Net Promoter represents a potential win-win for businesses and their customers. The Net Promoter Score offers a near-real-time metric closely coupled and correlated with precipitating actions. Instead of waiting months for long, drawn-out surveying, analysis, and interpretations, Net Promoter will affect real, positive change for those organizations that apply it correctly.

©2009 John Wiley & Sons, Inc. (P)2012 Audible, Inc.
Erfolg im Beruf Marketing & Vertrieb

Das sagen andere Hörer zu Answering the Ultimate Question

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.