Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
An Education in Service Management
- A Guide to Building a Successful Service Management Career and Delivering Organisational Success
- Gesprochen von: Andrew Kingston
- Spieldauer: 5 Std. und 31 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 20,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
An Education in Service Management - A guide to building a successful service management career and delivering organizational success
IT is a business-critical function. It delivers experiences, stimulates strategic shifts, and protects organizations from theft, cyber attacks, and the related regulatory, reputational and financial impacts.
ITSM is a critical element of IT that is often misunderstood. In this book, the author and his network of associates demystify ITSM and help you understand how:
- Working in or with ITSM enables you to build a career that spans global industries, locations and sectors;
- ITSM roles vary from service desk analyst to chief technology officer or consultant; and
- As a CTO, a CIO or an organizational leader, you can enable your teams to deliver exceptional digital experiences that delight your consumers, partners and customers.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.