Activate Brand Purpose Titelbild

Activate Brand Purpose

How to Harness the Power of Movements to Transform Your Company

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Activate Brand Purpose

Von: Scott Goodson, Chip Walker
Gesprochen von: Robert Fass
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

The greatest challenge facing leaders is activating and actioning purpose based brands to the people who matter inside the company and out. Recent statistics prove that more than 87 percent of consumers would purchase a product, because a company advocated for an issue they cared about, and more than two-thirds would refuse to do so if the company supported an issue contrary to their beliefs.

We live in an age of activism - the conscious consumer is more socially aware than ever before, and this is reflected in their buying habits. Yet, activism on behalf of brands is lagging. While many claim to be "purpose driven", far too often this purpose is relegated to a plaque above the CEO's desk, and never goes any further. Or, worse, the "purpose" is transparently used as a marketing ploy, but never acted upon in any real way.

Activate Brand Purpose shows listeners how to transform their brand's purpose into meaningful action by sparking a company-wide cultural movement, beginning internally and permeating externally. Regardless of whether your purpose is lofty and socially conscious, or all business, focus on galvanizing people, and they will respond if you can prove that you care about that purpose, and that you' re working to realize it, rather than simply chasing the next dollar. This book contains a clearly explained, proven framework that will make this happen.

©2021 Kogan Page Limited (P)2021 Scott Goodson
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Activate Brand Purpose

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.