AI for Marketing and Product Innovation
Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 17,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Graham Rowat
Über diesen Titel
Get on board the next massive marketing revolution.
AI for Marketing and Product Innovation offers creatives and marketing professionals a non-tech guide to artificial intelligence (AI) and machine learning (ML) - twin technologies that stand poised to revolutionize the way we sell.
The future is here, and we are in the thick of it; AI and ML are already in our lives every day, whether we know it or not. The technology continues to evolve and grow, but the capabilities that make these tools world-changing for marketers are already here - whether we use them or not. This book helps you lean into the curve and take advantage of AI's unparalleled and rapidly expanding power. More than a simple primer on the technology, this book goes beyond the "what" to reveal the "how":
- How do we use AI and ML in ways that speak to the human spirit?
- How to we translate cold technological innovation into creative tools that forge deep human connections?
Written by a team of experts at the intersection of neuroscience, technology, and marketing, this book reveals the ins and outs of these groundbreaking technological tools.
©2018 John Wiley & Sons, Inc. (P)2019 Gildan Media