Analysis: A Macat Analysis of Blue Ocean Strategy
How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 7,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Macat.com
Über diesen Titel
Competitors have always existed in business, but what if it were possible to render your competition irrelevant? This is the critical question posed in W. Chan Kim and Renée Mauborgne's book Blue Ocean Strategy.
According to Kim and Mauborgne, the path to success of any company does not lie in taking on potential competitors but in the creation of "blue oceans" in uncontested market space. The authors offer analytical frameworks and tools to help businesses identify and capitalize on these new opportunities.
Published in 2005, and with part of the research funded by some of the world's largest corporations, Kim and Mauborgne's book has been well received around the world. It has been translated into 43 languages and has sold over 3.5 million copies. Kim and Mauborgne are currently codirectors of the Blue Ocean Strategy Institute.
©2016 Macat Inc (P)2016 Macat Inc