Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • A Complaint Is a Gift, 3rd Edition

  • How to Learn from Critical Feedback and Recover Customer Loyalty
  • Von: Janelle Barlow
  • Gesprochen von: Anna Crowe
  • Spieldauer: 6 Std. und 28 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

A Complaint Is a Gift, 3rd Edition

Von: Janelle Barlow
Gesprochen von: Anna Crowe
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

The third edition of this best seller (over 275,000 copies sold) builds on the tested formula that helps organizations recognize the value of complaints using updated examples and concepts in the age of COVID-19.

The first edition of A Complaint Is a Gift introduced the revolutionary notion that customer complaints are not annoyances to be dodged, denied, or buried but are instead valuable pieces of feedback—not to mention your best bargain in market research. Complaints provide a feedback mechanism that can help organizations rapidly and inexpensively strengthen products, service style, and market focus. Most importantly, complaints that are well received create customer loyalty.

This new edition condenses the tried and true eight-step formula into a tighter, more efficient three-step formula. From her work with clients, the author has updated industry-specific complaint examples and added in new concepts, such as a process that enables employees to handle complaints with increased emotional resilience—something that is sorely needed since dealing with increasingly difficult customers is a common occurrence in the wake of the COVID-19 pandemic.
Handling complaints doesn’t have to be a negative, soul-crushing experience. Janelle Barlow gives the right tools to treat each of them as a source of innovative ideas that can transform your business.

©1997, 2008, 2023 Janelle Barlow (P)2022 Janelle Barlow
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu A Complaint Is a Gift, 3rd Edition

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.