101 Book Marketing Ideas for All Budgets
Clearly Defined
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 7,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Bo Bennett PhD
-
Von:
-
Bo Bennett
Über diesen Titel
An analysis of US ISBN data by ProQuest affiliate Bowker reveals that the number of self-published titles in 2013 increased to more than 458,564 - and this is only for self-published titles. No matter how outstanding your self-published book may be, it is not difficult to realize that it can get lost in the sea of books published each year. Competition for readers is tough, so your marketing has to be tough, as well.
In the short book, 101 Book Marketing Ideas for All Budgets, self-published author and founder of eBookIt.com, Dr. Bo Bennett, outlines 101 ideas that you can implement to make your book stand out from the crowd. Some of these ideas take expertise, some cost money, but many are free and fairly simple to implement.
Don't let your book be one of many that remain dormant on the virtual shelves. Start implementing some of these strategies today and watch your sales skyrocket.
©2016 Archieboy Holdings, LLC (P)2016 Archieboy Holdings, LLC